• وبلاگ : ديار من دشتستان- بُنار آبشيرين
  • يادداشت : دوستانه- 1
  • نظرات : 2 خصوصي ، 11 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + آشنا 

    سلام خسته نباشيد عکس هاي مربوط به تعزيه رو پس کي مي زنيد؟ در ضمن يک نظر هم داشتم مي تونيد يک صفحه مثل صفحه سخني از بزرگان درست کنيد و در آن اشعار محلي طنز قرار دهيد.

    با تشکر.

    پاسخ

    سلام؛ از اينكه ما را دنبال مي كنيد بسيار متشكرم. به زودي عكسهاي مربوط به تعزيه ي امسال را ارسال خواهم كرد. ضمناً پيشنهاد خوبي است.
    + آشنا 

    سلام خسته نباشيد،ميشه يک سوال بپرسم:شما در اين وبلاگ چه چيزي را مي خواهيد به نمايش بگذاريد يا هدف شمااز ساختن اين وبلاگ چيست؟

    با تشکر.

    پاسخ

    با سلام خدمت شما آشناي عزيز و تشكر از همراهي صميمانه اتان. بنده با اين چشمداشت كه بتوانم تا حدودي در تمامي زمينه ها، مطالب و عكسهاي جذاب، آموزنده و ... را در قالب اين وبلاگ منعكس كنم. همچنين از مطالب ديگر دوستان هم در زمينه هاي مختلف، در صورت تمايل افراد استفاده خواهم كرد. اما فعلاً به دليل قرار گرفتن در فصل امتحانان امكان بروز كردن هر روز وبلاگ و جمع آوري مطالب، برايم مقدور نيست. اميد است كه در آينده بتوانم بهتر باشم.
    سلام . بامدادان آدينه ات خوش !
    پاسخ

    با سلام خدمت جناب غلامي؛ روز خوبي را براي شما آرزومندم. حضورت مايه ي افتخار است.
    + آشنا 
    باسلام من مدت زمان طولاني هست که تعريف وبلاگ شما رو شنيدم ولي حالا که به طور مستقيم اون رو ديدم واقعا شايسته تقدير هست باآرزوي موفقيت روزافزون شمادر تمام مراحل زندگي و به خصوص اين وبلاگ.
    پاسخ

    درود بر شما؛ نظر لطف شما و ديگر دوستان است؛ اميدوارم بتوانم آنگونه كه بايد باشم، باشم. همواره نيازمند حضورتان هستم. و اگر مطالبي براي ما ارسال كنيد از آن استفاده خواهم كرد. با سپاس.
    + حسنعلي 
    رسول جان سلام:ضمن عرض تبريك به خاطر افتتاح وبلاگت وارزوي موفقيت براي جنابعالي اميدوارم تمام جوانان روستا به كارهاي فرهنگي روي بياورند.
    پاسخ

    سلام؛ از حضور گرمت بسيار متشكرم؛ به اميد موفقيت جنابعالي و تمامي جوانان عزيز روستا.
    + احمدروزبه 


    سلام برآقاي باقري عزيز خيلي خوشحال شدم وقتي ديدم وشنيدم به جامعه وب نويسان آمده اي وخوشحال تر اينکه بنام دشتستان بزرگ وروستاي سرافرازمان بنار آبشيرين که امروزه باتوجه به دنياي مجازي جهاني شده ثبت نموده اي ورودت گلباران

    پاسخ

    درود فراوان بر جناب روزبه عزيز؛ از اينكه مارا ديدي سپاسگذارم؛ وبلاگ بنده نوپاست و به اميد پروردگار كه در آينده بتوانم مطالب جذابي به دوستان ارائه دهم.حضور شما دوستان باعث سرفرازي وبلاگ است.

    سلام به آقاي باقري . خوشحالم که به جمع وبلاگ نويسان پيوسته اي و با نام دشتستان و بنار آب شيرين آمده اي . امروز که تکنولوژي در خدمت انسان است ، اميدوارم ديگران هم از شما پيروي کرده و هرکدام از بچه هاي بنار ، براي خودش وبلاگي بسازد تا علاوه بر دنياي واقعي، در دنياي مجازي هم درکنار هم باشيم . آمدنت را تبريک مي گويم .
    پاسخ

    با سلام خدمت جناب غلامي،از اينكه به ما سر زدي بسيار متشكرم. بنده تازه اين وبلاگ را افتتاح كردم واميدوارم كه بتوانم آن را به خوبي اداره كنم. اتقاد و يشنهاد دوستان را سرلوحه كار خود قرار خواهم داد.
    سلام . ورودت به جامعه ي وبلاگ نويسان را تبريک مي گويم .
    پاسخ

    درود بر شما؛ اميدوارم كه بتوانم در آينده بهتر باشم و به دوستان خدمتي كرده باشم.حظور شما دوستان مايه ي افتخار ماست.
    + رهگذر 

    با سلام و خسته نباشيد. اميدوارم که اين وبلاگ مستمر باشد و از مطالب آن استفاده ببريم.

    با سپاس

    پاسخ

    سلام بر رهگذر عزيز اميدوارم كه بتوانم مطالب خوبي ارائه دهم. باز هم منتظرتان هستيم.